Howdy fellas,
name's Chris, 31 years old from Oerlinghausen, Germany. I'm employed as a webdeveloper, mostly coding in PHP.
Right now I am trying to get a grip on C# ... and while searching for help on Google, I've found this forum. And, to be honest: the helpful and always constructive replies on this forum made me register.
Hoping to have a good time here, and I hope that sometimes I can be of help.
Cheers!
Chris
Ze German
Started by Rotorhead, Nov 25 2008 03:04 AM
11 replies to this topic
Posted 25 November 2008 - 03:04 AM
|
|
|
Guest_Jordan_*
Posted 25 November 2008 - 04:05 AM
Guest_Jordan_*
Hey Rotorhead, welcome to CC. If you need anything just let us know.
Posted 25 November 2008 - 08:08 AM
Welcome aboard and have fun! It's nice to have another person in their 30s around :)
Posted 25 November 2008 - 09:50 AM
Willkommen zu CC! :D
Hey! Check out my new Toyota keyboaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Posted 25 November 2008 - 11:25 AM
Welcome to CC !! :)
Posted 25 November 2008 - 12:36 PM
Willkommen zu CodeCall! Freut mich!
Seit zwei Jahren lerne ich deutsch in der Schule. Ich werde versuchen, auf Deutsch zu sprechen, um mein deutsch zu verbessern. Wenn ich falsch bin, bitte korrigierien Sie. :)
Seit zwei Jahren lerne ich deutsch in der Schule. Ich werde versuchen, auf Deutsch zu sprechen, um mein deutsch zu verbessern. Wenn ich falsch bin, bitte korrigierien Sie. :)
Posted 26 November 2008 - 07:30 AM
Xav said:
Willkommen zu CodeCall! Freut mich!
U r not wrong Xav. u are totally right.
Welcome to CC man. It is great to have u here with us. I hope to learn many things from u. Welcome again...
Interested in participating in community events?
Want to harness your programming skill and turn it into absolute prowess?
Come join our programming events!
Posted 29 November 2008 - 07:41 PM
Posted 19 December 2008 - 02:03 PM
Posted 16 January 2009 - 12:23 AM

Sign In
Create Account

Back to top